4 Aralık 2013 Çarşamba

Benimde Makyaj bloğum var ooyea!

Ne zamandır özenip isim koyup bugün yarın yazarım yea dediğim makyaj bloğuma an itibari ile ilk yazımı yazıyorum. Ya aslında bakmayın hiç ilgim yok diye düşünürdüm ama bir ara blogger ailemine hele makyaj bloglarına öyle bir daldım ki çok hoşuma gitti. E bende yapayım madem nolcakki yani dedim. Çok yazmak istediğim halde eminim ki biraz boşlucam zamansızlıktan bloğu çünkü dersler,Kpss hazırlığı vs. zaman konusunda sıkıntım oluyor sürekli. O yüzden bende tek ürün yorumlarımı zaman olduğunda çoklu taslak olarak kaydedip zamanımın olmadığı durumlarda tek tek yayınlamayı planlıyorum. Tabi planı tutturabilirsem öyle umuyorum inşallah :)

Evveeet hadi bana kocaman bir Hoşgeldiiin o zaman hadi hadi :))




Buda enerjik hoşgeldin şarkım olsun şuan denk geldi diye kafa sallaya sallaya dinliyordum :)


4 yorum:

  1. Hayırlı olsun, güzel paylaşımlarda buluşmak üzere:))

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederiim :))

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun
    güzel paylaşımlar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Çook teşekkür ederiim :)) Yorumları gördükçe insan sevinip daha çok gaza geliyor vallahi :))

    YanıtlaSil