5 Temmuz 2014 Cumartesi

Ahalii ben geldiim!

Malumunuz kpss sınavı bugün atlattık e boş öğretmen olarak bende hemen kendimi bloğa atıvereyim dedim :)  Bir kaç bitenlerle başlayıp kısmetse boş vakit bolluğundan devam ettiriciim efendim yazıları :)

Yazımın şarkısını da şuraya sıkıştıriim okurken dinlersiniz belki :)


(Ay ben bu şarkıyı çok seviyorum yaa dinleyin )


1.Avon Advance Techniques Moroccan Argan Oil: Benim saç uçlarımda özellikle bu sene çok kuruluk olduğu için kurtarıcı ürünümdü. Bir de kokusu muhteşem yenisi alınıcak.
2.Avon Advance Techniques Daily Shine: Arganı kadar iyi değil ya da bana yaramadı bilemiyorum tekrar kullanmayı düşünmüyorum.
3.Teorisyen Çilek Yağı: Sağolsunlar mersinden destek yağ olarak merveciim göndermişti. Kokusuu muhteşem ama bursada teorisyen marka olana rastlayamadım aktarlarda maalesef. Bulursam kesinlikle alınacaklar listesinde.
4.Karden Portakal Kabuğu Yağı: Kış aylarında kullandığım bir ürün, özellikle bacakları fırçaladıktan sonra sürünce etkilerini gayet iyi bir şekilde görebilirsiniz :)


5.Fa Aqua - Aquatic Fresh Dea Roll On: 3 yılı geçti sanırım sürekli kullandığım ürünlerden ve çok memnunum yedekledim sanıyordum bu da alınicik :)
6.Schwarzkopf Gliss Oil Elixir Sıvı Saç Kremi: şampuanıyla beraber watsons indirimden almıştım başlarda pek alışamasam da kuruluğa iyi geldiğini söyleyebilirim, ayrıca kokusu da oldukça güzel. Tekrar indirimde sanırım Gliss ürünleri tekrar alınabilir.
7.Amway Body Series G&H Vucüt Losyonu: Sevdiğim bir arkadaşım aynı zamanda amvay danışmanı olduğu için cildimdeki kuruluk için önermişti ve çok da memnun kaldım tekrar sipariş edildi.

Benim en güncel bitenlerim şu anda bunlar daha çok ürün var yazmak istediğim ama zamanla bloğu toparlıcam kısmetse kızlar :)

Sizinde çok beğenip önerebiliceğiniz ürün önerileriniz varsa buralardayıım öpüyoruun :)
Sevgilerleee...

Bu da KPSS mağdurlarına gelsin ayrıca :P




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder