19 Aralık 2015 Cumartesi

Üşengeçmişlik

Birde Flormar %50 indirim kampanyasından bir kaç şey...


Benim yazacağım blogta bu kadar olur zaten...
Ya malum ben biraz üşengeçimsi bir insanım hep aklımda kalır ama bir türlü kesinlikle yapayım edeyim dediğim şeylerin çoğunu yapamam.

Yok ya bu düzeni biraz değiştirip kararlı olucam da dedim bir gaza gelip ama bakalım olabilecek miyiz?

Nereden başlasam bilemediğimden bari en yakın yaptığım alışverişten başlayayım dedim. Makyaj yapmayı seviyorum ve doğru yapmaya çalışıyorum ama bu şey hastalık gibi herşeyi alıp deneyesi geliyor insanın o yüzden bunu biraz durdurmaya da çalıştım bu uzun arada...
Neyse başlayayım efendim;

Malumunuz Flormar'ın %50'lik indirimleri pek bir sevilir halde, e haliyle bizde seviyoruz. Açtım online siteyi baktım ay ne alsam ne alsam derken oyum var şuyum var diyerekten bari minik bir alışveriş yapayım dedim.

,
Gördüğünüz üzere Bohemian Dream Puffy Blush 01 numaralı Free Spirited Tan, Metallic Eye Shadow Golden rengi ve Glittering Star Eye Liner kahve tonundan oluşan mini bir alışveriş oldu.


Bohemian Dream Puffy Blush 01 Free Spirited Tan: Pürüzsüz jel yapılı olarak tanımlanan koyu kahve tonuna yakın bir rengi var. Parmakla uygulayınız yazıyor ama ben allık fırçası kullanarak denediğimde bile rengi kusursuz uyguladığını gördüm. Esmer tenlere çok daha güzel gideceğine eminim. Ben daha çok gölgelendirme için kullanacağım.


 Metallic Eye Shadow Golden: Böyle altın tonları farlara bayılıyorum zaten. Biraz daha koyu altın tonlarında bir rengi var ve göz pınarları için kulanmayı düşünüyorum. Yapı olarak bana biraz sert geldi sadece belki de parıltısından dolayıdır bilemiyorum....


Glittering Star Eye Liner: Sizde benim gibi göz kapağınızın alt kısmına renkli kalem sürmeyi seviyorsanız ve de kahverengi göz renginiz varsa mutlaka alın derim. İçindeki altın sarısı ışıltıları ile çok güzel bir kalem olmakta kendileri :)


Şimdilik benden bu kadar ama devamı gelcek ya, vallahi inanıyorum... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder